2,6% na lokacie

Lokata internetowa

  • Atrakcyjne oprocentowanie
  • Elastyczny okres deponowania
  • Łatwy dostęp, błyskawiczna procedura
  • Bez konieczności otwierania konta
Złóż wniosek Poleć produkt znajomemu
O lokacie

Błyskawicznie i wygodnie

Lokatę internetową zakładasz bez wychodzenia z domu, logując się do bankowości elektronicznej lub składając wniosek internetowy – Sprawdź, jakie to proste!

Atrakcyjne oprocentowanie, wiele wariantów

Lokatę internetową dostosowujesz do swoich możliwości, planów i oczekiwań – wybierz najlepszy wariant dla siebie. Wybierz lokatę na 1, 3, 6 lub 12 miesięcy z oprocentowaniem stałym w całym okresie deponowania. Lokatę ze stałym oprocentowaniem możesz założyć już od 1000 zł!

Czas trwania Oprocentowanie stałe
1 miesiąc 1,90%
3 miesiące 2,40%
6 miesięcy 2,50%
12 miesięcy 2,60%

Oprocentowanie zmienia się dla Ciebie

Lokatę WIBIDową ze zmiennym oprocentowaniem opartym o wskaźnik WIBID1M możesz założyć na 24 lub 36 miesięcy  w bankowości internetowej lub przez aplikację mobilną.
Minimalna kwota lokaty to 1 000 zł.

Okres deponowania Mechanizm obliczania wysokości oprocentowania Oprocentowanie obowiązujące
(zmienne co kwartał)
24 miesiące WIBID1M*+ 1,0% 1,44% + 1,0%= 2,44%
36 miesięcy WIBID1M*+ 1,2% 1,44% + 1,2%= 2,64%

 *  Oprocentowanie lokat 24 i 36 miesięcznych w PLN ustalane jest co miesiąc w oparciu o stawkę WIBID1M z 10-ego dnia kalendarzowego danego miesiąca powiększoną o marżę wskazaną powyżej. W przypadku, gdy 10-ty dzień danego miesiąca będzie dniem wolnym od pracy, Bank przyjmuje stawkę WIBID1M z poprzedniego dnia roboczego. Zmienione oprocentowanie obowiązuje od 11-ego dnia kalendarzowego danego miesiąca.

Twoje pieniądze są bezpieczne

Lokaty w Meritum Banku gwarantowane są przez Bankowy Fundusz Gwarancyjny w zakresie przewidzianym w ustawie o Bankowym Funduszu Gwarancyjnym do łącznej wysokości równowartości w złotych 100 000 Euro.

Specjalne warunki

Jeżeli dysponujesz znaczącym kapitałem – możesz negocjować stawkę oprocentowania.

Skontaktuj się z nami

Dowiedz się więcej na blogu o oszczędzaniu

Jak dobrać właściwy produkt oszczędnościowy? Piotr Stankiewicz od dekady zawodowo zajmuje się rozwojem oferty depozytowej oraz tworzeniem innowacyjnych produktów oszczędnościowych. Zastanawiasz się, jak ulokować swoje oszczędności? Odpowiedzi szukaj na blogu o oszczędzaniu już dziś!


Jak założyć

W bankowości elektronicznej

  • Jeśli posiadasz w Meritum Banku konto z dostępem do bankowości internetowej – lokatę założysz po zalogowaniu się, w zakładce „Lokaty”.

Przez internet bez konta

Założenie lokaty przez Internet jest bardzo proste:
Przygotuj: numer swojego rachunku bankowego, z którego zasilisz lokatę i dowód osobisty – tylko tyle potrzebujesz aby założyć lokatę!

  • Wypełnij wniosek o lokatę przechodząc 5 prostych kroków.
  • Otrzymasz mailowe potwierdzenie złożenia wniosku wraz z podanym numerem rachunku, na który należy przelać środki na lokatę.
  • Dokonaj przelewu zadeklarowanej kwoty z rachunku bankowego podanego we wniosku.
  • Otrzymasz mailowe potwierdzenie wpływu środków i założenia lokaty przez Bank.

Przez aplikację Meritum Bank Mobilny

  • Pobierz aplikację Meritum Bank Mobilny z Google Play lub AppStore.
  • Aktywuj aplikację
    Zobacz, jak aktywować aplikację
  • Zaloguj się do aplikacji, wejdź w zakładkę "Płatności i Operacje" i z dostępnych opcji wybierz "Otwórz lokatę".
  • Wybierz lokatę dostosowaną do Twoich planów i oczekiwań.

W oddziale

  • Znajdź najbliższy Oddział na Liście placówek, w których można założyć lokatę terminową. 
Dokumenty do pobrania

W jaki sposób otrzymam potwierdzenie otwarcia lokaty?

Jeżeli założyłeś lokatę za pośrednictwem strony internetowej lub w placówce Banku, najpóźniej następnego dnia roboczego, po otwarciu lokaty, Bank prześle Potwierdzenie otwarcia rachunku terminowej lokaty oszczędnościowej, na wskazany we wniosku adres poczty elektronicznej.

Jak mogę zmienić numer rachunku do zwrotu środków z lokaty otwartej za pośrednictwem strony internetowej?

Zmiana rachunku do zwrotu środków z lokaty możliwa jest na podstawie pisemnej dyspozycji przesłanej do Banku wraz z kserokopią dowodu osobistego i potwierdzeniem posiadania rachunku, na który będą zwrócone środki. Jeżeli rachunek do zwrotu środków prowadzony jest w Meritum Banku, potwierdzenie  posiadania rachunku nie jest wymagane.

Gdzie mogę uzyskać informację na temat swojej lokaty założonej za pośrednictwem strony internetowej?

Informacje o lokacie i jej aktualnym saldzie możesz uzyskać podczas kontaktu telefonicznego z Infolinią pod numerami 0 801 980 888 lub (+48) 58 77 88 888 od poniedziałku do soboty od godziny 8:00 do 21:00 oraz w niedzielę od godziny 9:00 do 17:00 lub wysyłając zapytanie drogą elektroniczną na adres klient@meritumbank.pl. Ponadto, jeżeli jesteś posiadaczem konta w Meritum Banku z dostępem do bankowości elektronicznej, informacje o lokacie uzyskasz logując się do systemu.

Czy mogę zakończyć lokatę przed upływem jej okresu deponowania?

W czasie obowiązywania umowy lokaty możesz złożyć dyspozycję wypłaty środków z lokaty przed upływem okresu deponowania. Dyspozycję zerwania lokaty, założonej za pośrednictwem strony internetowej  lub w placówce Banku, możesz złożyć telefonicznie kontaktując się z Infolinią pod numerami 0 801 980 888 lub (+48) 58 77 88 888 od poniedziałku do soboty od godziny 8:00 do 21:00 oraz w niedzielę od godziny 9:00 do 17:00.

Lokaty założone za pośrednictwem bankowości elektronicznej możesz zerwać samodzielnie logując się na swoje konto.