3,6% na lokacie nie da spać Twoim pieniądzom

Lokata internetowa

  • Atrakcyjne oprocentowanie
  • Elastyczny okres deponowania
  • Łatwy dostęp, błyskawiczna procedura
  • Bez konieczności otwierania konta
Złóż wniosek Poleć produkt znajomemu
O lokacie

Błyskawicznie i wygodnie

Lokatę internetową zakładasz bez wychodzenia z domu, logując się do bankowości elektronicznej lub składając wniosek internetowy – Sprawdź, jakie to proste!

Atrakcyjne oprocentowanie, wiele wariantów

Lokatę internetową dostosowujesz do swoich możliwości, planów i oczekiwań – wybierz najlepszy wariant dla siebie. Wybierz lokatę na 1, 3, 6 lub 12 miesięcy z oprocentowaniem stałym w całym okresie deponowania. Lokatę ze stałym oprocentowaniem możesz założyć już od 1000 zł!

Czas trwania Oprocentowanie stałe
1 miesiąc 2,70%
3 miesiące 3,00%
6 miesięcy 3,40%
12 miesięcy 3,60%

Oprocentowanie zmienia się dla Ciebie

Lokatę internetową ze zmiennym oprocentowaniem opartym o wskaźnik WIBOR6M możesz założyć na 24 lub 36 miesięcy już od 1000 zł!

Okres deponowania Mechanizm obliczania wysokości oprocentowania Oprocentowanie obowiązujące
(zmienne co kwartał)
24 miesiące WIBOR 6M* + 1,0% 2,69% + 1,0%= 3,69%
36 miesięcy WIBOR 6M* + 1,1% 2,69% + 1,1%= 3,79%

 *  Obowiązująca od 1 lipca 2014 r. stawka WIBOR 6M z dnia 27 czerwca 2014 r.

Twoje pieniądze są bezpieczne

Lokaty w Meritum Banku gwarantowane są przez Bankowy Fundusz Gwarancyjny w zakresie przewidzianym w ustawie o Bankowym Funduszu Gwarancyjnym do łącznej wysokości równowartości w złotych 100 000 Euro.

Specjalne warunki

Jeżeli dysponujesz znaczącym kapitałem – możesz negocjować stawkę oprocentowania.

Skontaktuj się z nami

Dowiedz się więcej na blogu o oszczędzaniu

Jak dobrać właściwy produkt oszczędnościowy? Piotr Stankiewicz od dekady zawodowo zajmuje się rozwojem oferty depozytowej oraz tworzeniem innowacyjnych produktów oszczędnościowych. Zastanawiasz się, jak ulokować swoje oszczędności? Odpowiedzi szukaj na blogu o oszczędzaniu już dziś!


Jak założyć

W bankowości elektronicznej

  • Jeśli posiadasz w Meritum Banku konto z dostępem do bankowości elektronicznej – lokatę założysz po zalogowaniu się, w zakładce „Lokaty”.

Przez internet bez konta

Założenie lokaty przez Internet jest bardzo proste:
Przygotuj: numer swojego rachunku bankowego z którego zasilisz lokatę i dowód osobisty – tylko tyle potrzebujesz aby założyć lokatę!

  • Wypełnij wniosek o lokatę przechodząc 5 prostych kroków.
  • Otrzymasz mailowe potwierdzenie złożenia wniosku wraz z podanym numerem rachunku, na który należy przelać środki na lokatę.
  • Dokonaj przelewu zadeklarowanej kwoty z rachunku bankowego podanego we wniosku.
  • Otrzymasz mailowe potwierdzenie wpływu środków i założenia lokaty przez Bank.

Przez aplikację Meritum Bank Mobilny

  • Pobierz aplikację Meritum Bank Mobilny z Google Play lub AppStore.
  • Aktywuj aplikację
    Zobacz, jak aktywować aplikację
  • Zaloguj się do aplikacji, wejdź w zakładkę "Płatności i Operacje" i z dostępnych opcji wybierz "Otwórz lokatę".
  • Wybierz lokatę dostosowaną do Twoich planów i oczekiwań.

W oddziale

  • Znajdź najbliższy Oddział na Liście placówek, w których można założyć lokatę terminową. 
Dokumenty do pobrania

Czy środki zgromadzone w Meritum Banku podlegają gwarancji BFG?

Tak, w zakresie przewidzianym w ustawie o Bankowym Funduszu Gwarancyjnym gwarancją objęte są środki pieniężne zgromadzone w Banku do łącznej wysokości równowartości w złotych 100 000 euro, niezależnie od tego, na ilu rachunkach je zgromadziłeś (np. posiadając konto osobiste oraz rachunek terminowej lokaty oszczędnościowej).

Jak mogę zmienić numer rachunku do zwrotu środków z lokaty otwartej za pośrednictwem strony internetowej?

Zmiana rachunku do zwrotu środków z lokaty możliwa jest na podstawie pisemnej dyspozycji przesłanej do Banku wraz z kserokopią dowodu osobistego i potwierdzeniem posiadania rachunku, na który będą zwrócone środki. Jeżeli rachunek do zwrotu środków prowadzony jest w Meritum Banku, potwierdzenie  posiadania rachunku nie jest wymagane.

Czy wpłatę na lokatę otwartą za pośrednictwem strony internetowej mogę wykonać z dowolnego rachunku?

Wpłata na lokatę może nastąpić wyłącznie z rachunku bankowego, którego jesteś posiadaczem i który wskazałeś we wniosku o otwarcie lokaty.

Gdzie mogę uzyskać informację na temat swojej lokaty założonej za pośrednictwem strony internetowej?

Informacje o lokacie i jej aktualnym saldzie możesz uzyskać podczas kontaktu telefonicznego z Infolinią pod numerami 0 801 980 888 lub (+48) 58 77 88 888 od poniedziałku do soboty od godziny 8:00 do 21:00 oraz w niedzielę od godziny 9:00 do 17:00 lub wysyłając zapytanie drogą elektroniczną na adres klient@meritumbank.pl. Ponadto, jeżeli jesteś posiadaczem konta w Meritum Banku z dostępem do bankowości elektronicznej, informacje o lokacie uzyskasz logując się do systemu.